
Na de workshop linedancen was er even tijd voor een groepsfoto. Allemaal op de strobalen in de schuur van "de Koeienstal", getooid met cowboyhoed, rode zakdoek en in spijkerbroek
(dat was wel even wennen voor sommige leden 😉)
Ontvangst in de Koeienstal was tussen 17.00 - 17.30 uur, met een welkomstdrankje (met of zonder alcohol).
Na het welkomstwoordje door onze voorzitter Hanneke kwam de eerste grote verrassing.......
Een heerlijk vrolijk lied over onze jubilerende club op de muziek van "Heb je even voor mij" (Frans Bauer)
Stilzitten was er niet bij want de zangkunsten van ons bestuur en de heerlijke tekst waren meer dan opzwepend!
Een goed begin en dat smaakte naar meer.....
Copyright © Alle rechten voorbehouden